Založ si blog

Oddelenie je späť: Predvianočný problém

oddelenie logo nove

 

PREDVIANOČNÝ PROBLÉM 3/4

 

(Každý má popri výkone svojej práce svoje problémy)

IVETA:

(smutne) Tie decká sú hrozné. Tí fagani sú síce sociálne znevýhodnení no hneď by ma z tých latexových

čižiem vyzuli a tie moje tangáčolegíny strhli a by ma znásilnili. A to som im ani nerobila striptíz.

Zahrala som im len tú scénku s tou sovou ako Popoluška. Počkaj, ale to bolo na hranici so striptízom.

MARTIN:

(vystrihuje si z papiera) Nehovor mi že si im ukázala aj sovu.

To mi hádam nechceš povedať že tí chlapci ešte aj zle vidia.

Veď oni majú problémy s nohami a nie očami. Čo už len na tebe mohli vidieť? Tie tvoje krivé nohy do „O“?

IVETA:

Lebo už len ty máš nohy ako Sklenaříková. Ja neviem naozaj čo mám urobiť. Mám sa tam vrátiť a začať sa vrtieť okolo tej chrómovanej tyče kde má byť pôvodne stromček?

MARTIN:

A ukázala si im sovu? (eroticky) Ale ak by si veľmi chcela, nech sa páči. Zahráme si popolušku.

Najskôr ťa vyzujem, vyžujem a potom mi ukážeš sovu. No ale tak.

(nahnevane) Nikto mi nevezme moju sovu.

Tak ja pôjdem domov, oblečiem sa do tej partizánskej kombinézy čo mám doma,

požičiam si vzduchovku a ja im ukážem.

IVETA:

Ale ty si prosím ťa tam vystrihuj tie tvoje obrázky a moju sovu nechaj v klietke. Čo to tam máš?

MARTIN:

Pozri, tak napríklad, toto sú ozdoby na okno na našom oddelení. Toto je napríklad Santa so zbíjačkou,

soby majú namiesto očí názov nášho reťazca no akože cenzúra. (zúfalo) Nudím sa.

No dobre, tak ti to poviem otvorene; ja už ten leták mám, aj tú ochutnávku som absolvoval – tento rok bez otravy. Len to musím ešte doladiť farebne. A ja vôbec nemám estetické cítenie.

IVETA:

No dobre, tak sa vynájdeme. Ten leták urobíme v tvare partizána ktorému namiesto očí dáme ten nápis

no a bude držať zbíjačku. Zasneženú. Vianočný motív jak vyšitý.

MARTIN:

No a už presne aj viem kto bude osol. Keď sa vráti Filip, hneď ho osedlám.

IVETA:

No ale čo urobíme s tými deckami. Kto sa bude krútiť okolo tej tyče?

(vchádza Irena)

IRENA:

Tak deti, s čím potrebujete pomôcť?

(vchádza Filip)

MARTIN:

No, ako vidíme, Irenka ide ako na zavolanie. Kým tu nie je jej manžel, pokojne si to môže ísť „odkrútiť“

pred obchod.

FILIP:

(celý od krvi) Veď tie deti sú úplne bez akéhokoľvek zmilovania a zľutovania. Kde je ich kresťanský duch?

IVETA:

(smutne) Filip a ako chceš aby boli so zmilovaním keď sú to Židia a oni neveria na Ježiška.

IRENA:

Akého Ježiška? Veď je november, ľudia. Spamätajte sa. Veď vonku sú už samé gule.

MARTIN:

To nie sú gule. To sú deti. A veľmi problémové. Však, Filip? Otrhaný ako skrachovaný raper.

FILIP:

Takto. Ja som si chcel zohnať oblečenie Santu čo mal môj bratranec v tej reklame na kolu.

Lenže v zálohe mali už len tú vianočku a Ježiška. No a teraz keď bola tá aféra s tými paradajkami

čo druhýkrát klíčili vo výklade a ja som mal toho Ježiška tak si deti mysleli že v tom oblečení Ježiška som naozaj Ježiško a oni Ježiška neuznávajú tak vyrabovali všetky paradajky a začali ich po mne hádzať. No a keď došli rajčiny tak po mne začali hádzať tie nedozreté granátové jablká. To bola bolesť.

MARTIN:

A čo si sa nechal? Mal si zobrať burské orechy a strieľať ich z praku. A ak si dobre spomínam tak

takúto bolesť si naposledy zažil keď si sa strepal na zábave pred kultúrnym domom u vás v dedine

na betón úplne na hnoj. Čo?

FILIP:

Ale prosím ťa, teraz naozaj nemám náladu na tieto tvoje provokačné reči. Choď ma zaskočiť.

MARTIN:

Ako prepáč, ale pred dav malých židákov sa stavia iba sadista. (pozerá na Irenu) Alebo sadistka.

IRENA:

(usmieva sa) Ale ja to pôjdem celé zachrániť. Iveta zatiaľ nafotí Martina na tie letáky,

ja sa tým deckám pôjdem povenovať. Hlavne tým hormónami burácajúcim deviatakom.

Filip, teba nech hlavne nevidí šéf a bude všetko v poriadku.

 

2. časť: http://oddelenie.blog.pravda.sk/2013/11/03/oddelenie-sef-sa-vracia-kam-zmizol-sef-cast-2/

1. časť: http://oddelenie.blog.pravda.sk/2013/11/02/premiera-oddelenie-kam-zmizol-sef/

 

POKRAČOVANIE UŽ STREDU 😀

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (3. )

09.02.2014

Milí priatelia, niekedy tak rozmýšľam, kde tí ľudia berú toľko peňazí na zbytočnosť, akou je napríklad alkohol. O mnou spomínanom známom som sa dozvedel že peniaze na sobotňajšie pivné festy v krčme berie tak že maľuje protialkoholické plagáty. A práve ten alkohol je príčinou krízy v Helenkinom manželstve. Aké len bolo nádherné keď sa [...]

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (2. )

08.02.2014

Milí priatelia, nastal čas aby ste sa dozvedeli odpoveď na moju otázku z predošlých stránok mojho dielka. Alebo, nechám vám ešte chvíločku na rozmyslenie. Otázka znie nasledovne: Chobotnica si kúpila dva páry topánok. Prečo si nekúpila tri páry aby mala topánky na všetky chápadlá? A vidíte, už sme pri tých končatinách. Totižto, Helenka, manželka môjho známeho [...]

Vzdušné zámky alebo mám jedného známeho…

06.02.2014

Dovoľte, aby som sa Vám v krátkosti predstavil. Volám sa Mário Špilberger. Aj keď takéto meno si budete pamätať veľmi krátko. Alebo možno nie? Ale pomôžem Vám. Mám jedného známeho no jeho menom ho menovať nebudem – aby ste si skôr zapamätali moje meno. Ale je s ním sranda – téda s tým kamarátom, nie s tým menom. V jeho živote sa mu podarilo stihnúť sa [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:22

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Mário

Ste smutný? Alebo málo veselý? Sprijemnim vám deň.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 22865x
Priemerná čítanosť článkov: 1759x

Autor blogu

Kategórie