Založ si blog

Oddelenie: Šéf sa vracia (Kam zmizol šéf – časť 2)

oddelenie logo nove

 

 

Šéf sa vracia na oddelenie.

MILAN:

Dobré ránko, moji krásni. Tak ako pracujeme?

MARTIN:

(afektovane listuje v záznamoch) Tak ja osobne akurát prierezom akože okolo cirka dalo by sa tiež…

MILAN:

No čo tu od rána robíte? Človek vás nechá pár hodín bez dozoru a vy tu nič nerobíte.

IVETA:

(strihá si nechty na rukách) Šéfe, akože nič? Pracujeme na vzhľade nášho podniku.

MILAN:

Áno, manikúrou.

MARTIN:

(ustarostene) Ale toto jedno mi povedzte – ako sme aj mohli pracovať keď nevieme čo bude ďalej?

Či sem späť nepríde ten severný vietor z Ilavy. Bojíme sa. No. A ešte k tomu nikto nám nerozdal úlohy. Nebola tu ani Irena.

MILAN:

Tak Servác sa tu už neukáže. Ušiel na Kanáre aj s dozorcami. No a Irena príde; nebojte sa.

Takže šup, šup. Chcem nový predvianočný leták. Žiadne obkecávačky – prišli nové salónky;

treba to zdokumentovať a dať do obehu.

MARTIN:

Rozumiem. Takže túto misiu si beriem na starosti ja. Treba tie salónky ochutnať a dať do svojho

krvného obehu. Vybavím. Čo ak podľahli skaze? To zákazníkom jednoznačne nemôžme podstrkovať.

FILIP:

No jasné, zase najlepšiu úlohu má on. Všetky salónky vyžrať. No a my čo budeme robiť? Prelepovať šanony?

IRENA:

Vyjadruj sa spisovne. Nehovorí sa šanony ale zakladače.

MILAN:

No a ani vy nebudete sedieť ako na Vianoce. Treba ísť von zdobiť stromček lebo prídu deti z pomocnej školy a cez Vianoce idú na výlet do Bernu tak nech majú Vianoce teraz.

MARTIN:

Šéfe, ale fakt; už pomaly idú Vianoce. Bude Martina, najkrajší deň.

IVETA:

Deti z pomocnej školy idú do Berlína? To je úžasné.

MILAN:

Do akého Berlína. Idú do Bernu. Ale vlastne, to je jedno či idú do Dánska alebo Nemecka.

Hlavné že budeme mať dobré meno.

IVETA:

Takže túto úlohu si beriem ja; nahodím si tie krokodílie latexové pančuchy a krásnu zlatú masku.

MARTIN:

Jasné a spred obchodu môžeš načrieť do tej veľkej vane kde predávajú kapre a môžeš sa oblepiť tými slizskými šupinami.

FILIP:

(dojato) No a ja tým deťom môžem rozdávať trdelníky.

MILAN:

Nie, niekto predsa musí robiť Santu ako každý rok a rozdávať trdelníky.

MARTIN:

To neviem ako všetko budem stíhať. A vlastne ja to asi ani robiť nebudem. (po chvíili) Ale tým deťom predtým nedávajte banány lebo slobodní oteckovia si o Filipovi ako o Mikulášovi budú myslieť že je akože Gorila lebo je nechutne zarastený a začnú tie banány po ňom hádzať. (chytá sa za hlavu) No a ja budem teraz sedieť a čupieť pri akciovej kole a nebudem tú radosť vidieť. Aspoň sa mi neujde plesnivý banán do hlavy! Budem tu čumieť.

MILAN:

Takže v kancelárii ostanem aj ja lebo budem zdobiť kanceláriu keď si tie deti budú chcieť pozrieť ten nový leták. Takže šup do roboty, úlohy sú rozdelené.

(pozerá na znudený personál) Takže prajem vám veľa úspechov a s chuťou do práce.

 

pokračovanie 😀

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (3. )

09.02.2014

Milí priatelia, niekedy tak rozmýšľam, kde tí ľudia berú toľko peňazí na zbytočnosť, akou je napríklad alkohol. O mnou spomínanom známom som sa dozvedel že peniaze na sobotňajšie pivné festy v krčme berie tak že maľuje protialkoholické plagáty. A práve ten alkohol je príčinou krízy v Helenkinom manželstve. Aké len bolo nádherné keď sa [...]

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (2. )

08.02.2014

Milí priatelia, nastal čas aby ste sa dozvedeli odpoveď na moju otázku z predošlých stránok mojho dielka. Alebo, nechám vám ešte chvíločku na rozmyslenie. Otázka znie nasledovne: Chobotnica si kúpila dva páry topánok. Prečo si nekúpila tri páry aby mala topánky na všetky chápadlá? A vidíte, už sme pri tých končatinách. Totižto, Helenka, manželka môjho známeho [...]

Vzdušné zámky alebo mám jedného známeho…

06.02.2014

Dovoľte, aby som sa Vám v krátkosti predstavil. Volám sa Mário Špilberger. Aj keď takéto meno si budete pamätať veľmi krátko. Alebo možno nie? Ale pomôžem Vám. Mám jedného známeho no jeho menom ho menovať nebudem – aby ste si skôr zapamätali moje meno. Ale je s ním sranda – téda s tým kamarátom, nie s tým menom. V jeho živote sa mu podarilo stihnúť sa [...]

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Mário

Ste smutný? Alebo málo veselý? Sprijemnim vám deň.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 22866x
Priemerná čítanosť článkov: 1759x

Autor blogu

Kategórie