Založ si blog

Premiéra: Oddelenie – Kam zmizol šéf?

oddelenie logo nove

 

Nové časy

 

Tak takéto ráno ste na oddelení ešte nezažili.

 

Martin, Filip a Iveta na oddelení čakajú na svojho šéfa.

MARTIN:

(ukladá si na stôl ovocie) Tak, zoznámte sa. Toto je mango. Mango, toto je avokádo,

avokádo, toto je kiwi. (usmieva sa) To pozeráte, čo? Ako zdravo žijem, však?

IVETA:

Napríklad aj ja som začala žiť úplne zdravo. Ráno som si bola zabehnúť.

Bolo to síce od toho zelovocu po daňový úrad ale poviem vám, dalo to poriadne zabrať.

MARTIN:

Ale no veď to je hneď vedľa seba tak kde si sa mohla namakať?

Čo si si vážila melóny?

IVETA:

Ale ja som nebola v tom zelovoce. Ja som bola v tom druhom – v starom meste.

MARTIN:

Ale veď tam žiadny zelovoc nie je. Ale veď to je v pohode; ja som ťa videl

veď som bol v tom obchode kupovať kiwi.

FILIP:

Aké je úžasné že sme všetci začali žiť zdravo. Ja som napríklad ani nefajčil ani nepil

a vždy sa zdravo stravujem.

MARTIN:

Áno; každé ráno ruské vajce a dve mafiny. To je naozaj zdravé.

FILIP:

(nervózne) Lebo to je naozaj podstatné keď nikto nevie kde je šéf.

IVETA:

No presne k tomu som sa chcela za ten čas čo tu riešime naše gastronomické rozvraty.

Jednoducho to že šéfko zmizol od predvčera keď som bola prvýkrát behať k tomu zelovocu;

som ho tam videla. Bol kupovať pomaranče a tu karavánu pre Serváca.

FILIP:

Servác chce ujsť z väzenia na karaváne?

MARTIN:

(chytá sa za hlavu) Vy nie ste normálni. Ako mohol v zelovoce kupovať karavánu?

Kupoval tam karambolu a asi išiel pozrieť Serváca do basy – veď tam aj patrí.

No a dôležité je to aby ste si uvedomili že od jeho odchodu som ja prestal fajčiť.

A čo sa týka vás, tak máte fóbiu z nezdravého stravovania . Pýtali ste si odo mňa číslo

na pizzériu a dostali ste číslo na erotické služby – zavolali ste im tam a dvihla to Ivetina sestra.

FILIP:

A Irena dnes nepríde do roboty?

IVETA:

Bude meškať. Vraj kvôli poľadovici.

MARTIN:

(pozrel von oknom) Ale veď svieti slnko.

IVETA:

Ona príde tak či tak. Má tu totiž bábovku čo jej tu nechali z obchodu.

Ale nejedla by som ju. Lebo táto bábovka je robená na zeleno.

 

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (3. )

09.02.2014

Milí priatelia, niekedy tak rozmýšľam, kde tí ľudia berú toľko peňazí na zbytočnosť, akou je napríklad alkohol. O mnou spomínanom známom som sa dozvedel že peniaze na sobotňajšie pivné festy v krčme berie tak že maľuje protialkoholické plagáty. A práve ten alkohol je príčinou krízy v Helenkinom manželstve. Aké len bolo nádherné keď sa [...]

Vzdušné zámky alebo Mám jedného známeho (2. )

08.02.2014

Milí priatelia, nastal čas aby ste sa dozvedeli odpoveď na moju otázku z predošlých stránok mojho dielka. Alebo, nechám vám ešte chvíločku na rozmyslenie. Otázka znie nasledovne: Chobotnica si kúpila dva páry topánok. Prečo si nekúpila tri páry aby mala topánky na všetky chápadlá? A vidíte, už sme pri tých končatinách. Totižto, Helenka, manželka môjho známeho [...]

Vzdušné zámky alebo mám jedného známeho…

06.02.2014

Dovoľte, aby som sa Vám v krátkosti predstavil. Volám sa Mário Špilberger. Aj keď takéto meno si budete pamätať veľmi krátko. Alebo možno nie? Ale pomôžem Vám. Mám jedného známeho no jeho menom ho menovať nebudem – aby ste si skôr zapamätali moje meno. Ale je s ním sranda – téda s tým kamarátom, nie s tým menom. V jeho živote sa mu podarilo stihnúť sa [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Mário

Ste smutný? Alebo málo veselý? Sprijemnim vám deň.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 22776x
Priemerná čítanosť článkov: 1752x

Autor blogu

Kategórie